milovaldemar

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

6 December

Av Maja Larsson - 6 december 2011 09:08

Skakar av mig en jobbig natt o ser fram emot en härlig dag. Julbak o ikväll är det julbord på Ritz med jobbet!

Bara för att jag skrev så där igår om Milos sovtider så vakna han nu efter ca 45 min. Jaja, inte mkt att göra åt :) Han var väl leksugen.

Igår kväll satt jag o kolla tillbaka på alla gamla bilder, förlossningen, alla magbilder. Jag hade en blogg innan denna men den var bara till för de närmsta, där skrev jag om varje vecka i gravideteten och la ut bilder vecka för vecka. Så jag tänkte bjuda på några av bilderna! Kan sakna magen ibland, men oj så stor jag var och svullen i hela kroppen. Såklart så skulle jag aldrig byta bort Milo mot magen men de är ändå en härlig känsla att vara gravid, iaf till en början ! :)


 

Gravidbilderna lillsyrran tog sitter nu uppe i Milos rum! 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards