milovaldemar

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

BILDREGN FRÅN DAGEN

Av Maja Larsson - 30 april 2012 21:37

Vilken underbar dag vi har haft, sommarvärme, varit ute i stort sett hela dagen, besök, grillning, gott fika och nu sitter vi bänkade framför tv:n och kollar på årets match med B syster och hennes pojkvän, puh.. Jag blir alltid galet nervös när United spelar, så låter för det mesta bli att titta.. passar på att kolla igenom alla 130 bilder från dagen, bjuder på några godingar... Älskar att fota ute när solen skiner, man kan inte misslyckas med bilderna då.. Kärleken jag har till detta barn är obeskrivligt, vad jag älskar dig Milo Valdemar Bergström, snart blir du 1 år, vart tog detta år vägen?!


     

 
 
Ingen bild

mia

30 april 2012 22:11

vilka fina bilder, vad du är duktig!!!! å milo är så fin! kram

Maja Larsson

30 april 2012 22:13

åh men tack! :) hihi. Kram

 
Kristin-mamma till Milo

Kristin-mamma till Milo

1 maj 2012 09:48

Ni ser ut att ha haft det supermysigt ju! Så glad han verkar er lille plutt! ;) Snygg header med för den delen!

Ja, tipsen verkar ha sprungit sin väg så här kommer de igen ;)! Du kan göra platta kakor, typ trycka ut mördegskakor i olika formar ( kronor, stjärnor mm ) sedan kan du skriva Milo på så blir det små Milo-kakor, med glasyr :)! Sen kan du ta choklad och ringla på bakplåtspapper som M och sedan när de stelnat köra ner de i cupcakes. Laila har ett jättegott och enkelt frostingrecept som blir asgott ;)! Jag vet inte om ni har partyland i Örebro? Där finns mycket roliga ballonger med helium till hyfsade priser som man själv kan designa. En stor ETTA med namnet Milo på exempelvis :)! Ha ne toppendag snygging! Kramis

http://minmilo.blogspot.com

Maja Larsson

1 maj 2012 20:39

ÅH men tack vännen ! :) Vilka bra tips, mördegskakor med stjärnor hade jag tänkt, men att skriva Milo på vad ju en bra idè :) .. Hoppas ni också haft en toppen dag, stor kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards