milovaldemar

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

DAGAR I GÖTEBORG!

Av Maja Larsson - 24 juni 2012 22:55

Torsdagen spenderade vi tillsammans med Tilda&My, det blev först en promenad runt området där de bor, vi stannade och åt lite jordgubbar innan det var dags att gå hem och käka lunch. Efter lunch tog vi spårvagnen till Plikta lekpark, det är Göteborgs största lekpark (om jag minns rätt :) ) Det fanns verkligen allt där, först sov barnen så jag och Tilda satte oss och solade en liten stund.

Milo visste nog inte riktigt vart han skulle gå, en stor rutschkana gick han till först och då fick mamman också åka med :) .. Sen lite sandlådelek och sedan avslutade vi med gungorna.

Så gick vi upp mot stan, mellis dax och sedan hem igen. Varmt var det denna dag också, så skönt ! Hem för att packa ihop alla grejer för att sedan ta bussen ut till Kullavik där vi skulle bo över helgen!

Och som jag skrivit förut så är det inte det lättaste att åka med en 1 åring på bussen. Han ville absolut inte sitta still denna gång, puh. Jag var svett när vi kom fram. Väl framme så möttes vi av morbror Jeppe, mat skulle lagas och barn skulle läggas.

Nätterna där nere har inte varit så kul, Milo har vaknat och varit ledsen, svårt att komma till ro igen osv. Så nu hoppas vi att det vänder, jag känner mig helt slut när man på senaste tiden blivit lite bortskämd med sömnen!

Torsdag kväll kom äntligen pappan, Hanna&Micke. De kom sent så Milo låg redan och sov. Om det var någon som var glad när han vaknade, båda två kan jag tro! :) Det är kärlek de.

Vi bestämde oss att åka hem redan på lördagen då vi alla var trötta, men först blev det ett besök på Liseberg, Farfarsbilar & Sagoslottet åkte Milo, Sagoslottet var han väldigt facinerad av. Mamma åkte swing .. ? Det var nog 3 år sen jag åkte något sist, det killade så i magen att jag trodde att hela magen skulle flyga ut. Så kul. Bilder kommer från Liseberg vid senare tillfälle (Tildas kamera).


       


Nu väntar sängen, sov gott !

 
 
Ingen bild

Erika

25 juni 2012 11:09

åh vilka härliga bilder :) ser ut som ni haft det jätte mysigt :) <3

 
Kristin-mamma till Milo

Kristin-mamma till Milo

25 juni 2012 14:36

Så härligt ni ser ut att ha haft det! Alltid skönt att komma bort ett slag :) Söta barnen är på bilden när dem kramas ;) hihi! Kraam

http://minmilo.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...

Ovido - Quiz & Flashcards