milovaldemar

Alla inlägg under november 2012

Av Maja Larsson - 30 november 2012 12:49

Håller på för fullt att julpynta här hemma, jag har aldrig riktigt varit något stort fan av att julpynta men sedan Milo kom så har det ändrats. Tycker det är väldigt mysigt med alla lampor, ljus och lite tomtar här och där. Hur gör ni? Pyntar ni mycket hemma ? :)


I år ska faktiskt Milo få en adventskalender, en sån med små paket varje dag, den här nere är min gamla så den får duga i år :)

Ljuslyktorna längst ner fick jag i födelsedagspresent av svärfar och Kerstin, precis i min smak.

 

Av Maja Larsson - 30 november 2012 12:31

Efter 4 dagars sjukdom och inomhus fick vi idag äntligen komma ut och känna på snön. Att man kan längta så efter något som vi gör varje dag men som vi inte kunnat göra nu när lillen varit sjuk.

Milo såg lite fundersam ut åt all snö men att åka pulka var en stor hit.

Idag skulle vi egentligen åkt ner till Göteborg och träffat kusinen mfl men efter omständigheterna blir vi tyvärr hemma!


   



Av Maja Larsson - 30 november 2012 10:05

Dålig med uppdatering pga sjuk son. Men här kommer ett par uppiggande bilder från i sommras när vi var i parken zoo med familjen Delvenius.

Åh vad jag saknar sommaren och allt som hör sommarn till : Gyllen brun hud, barbenta ben, ja man känner sig så mycket fräschare. Men den som väntar på något gott ! :)


       


Av Maja Larsson - 30 november 2012 09:56

Kände att det var dags att byta header nu när det börjar bli vinter. Denna får det bli!

:)

Av Maja Larsson - 24 november 2012 20:09

Efter en kväll/dag med min fina vän Erika är jag fulltankad med ny energi, hon gör mig verkligen glad och hon förstår mig på alla sätt, hon bryr sig om mig !

Idag blev det en sväng upp till julmarknaden fanns faktiskt inte speciellt mycket i år förutom Hannas alla fina saker :)

En vunnen match har vi också hunnit med idag, så underbart att få vinna. Jag gjorde nog mitt livs snyggaste mål - ett frisparksmål rakt upp i krysset!! :)

Nu har jag och min fina sambo precis käkat gott och snart blir det SOA.

Får se vad morgondagen har att erbjuda.


"Jag ser er stå där, ingen som frågar, ingen som bryr sig. Jag bara finns där, precis som det alltid kommer vara "


 

Av Maja Larsson - 20 november 2012 21:17

Idag var det dax för 1.5 års kontrollen, allt såg så bra ut (som vanligt ) Stor kille på 13 kg och 84 cm lång. Sprutan var inte alls kul , han grät säkert i 5 minuter, stackarn!


På lördag är det dags för årets julmarknad här i Garphyttan. Den äger rum uppe i Haldex och i år ska systeryster stå där, så gå dit ni med vettja! :)

Ni har väl inte glömt bort? :) Virrevirka 


Tjing!


Lördagens jag.

 


Av Maja Larsson - 20 november 2012 20:59

Oj vad lite inlägg det blir här nu för tiden. Det händer ju dock inte så mycket mer än jobb&träning just nu så det är ju inte så intressant att skriva.

Vi hade iaf en riktig myshelg, i fredags var vi bjudna på mat hos familjen Delvenius där även Joanna var, det blev grillat och till efterätt chokladpudding till Milos stora förtjusning (han satt som ett ljus och åt sin chokladpudding :) )

I lördags packade vi väskorna och åkte till skogen och grillade korv, mormor&morfar kom också dit, vad underbart det är att få koppla av i skogen.

Lördagskvällen avslutades med bowling och käk med fotbollslaget, vi firade att vi gick upp i trean! :)

& i söndags blev det pizza och Twilight del 1 hos Linda med några av tjejerna för att sedan gå vidare till bion för del 2. Jag säger bara ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, fasiken vad bra den var !!! :)


     


Av Maja Larsson - 15 november 2012 20:52

Förra veckan hade jag ju me&i party här hemma, mycket lyckat och grejerna har redan kommit, det blev en tröja&ett par byxor i julklapp till Milo och ett par yoga pants till mig. Helt underbart sköna, har redan använt dom varje kväll hitills och de är redan favoriter i mysgarderoben.

Nu har Therese (som var me&i säljare denna kväll) en tävling i sin blogg om just me&i, så kika in ni också :)


 



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards