milovaldemar

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Larsson - 29 december 2012 21:44

Jullovet rullar på i en väldans fart, vi gör inte så mycket om dagarna, träffar lite folk , myser och är ute en hel del. Vi var och bada igår och imorgon blir det bad med kusin My mfl. Milo var helt crazy i vattnet, hoppade från kanten och var helt orädd för allt (på både gott&ont) . Idag har vi varit på kalkonmiddag hos min mormor & morfar , så gott och det har blivit lite av en tradition ! :)
Jag och Tilda bestämde nyårslöfte , får se om vi lyckas klara det och så ska vi hitta på en belöning också! :)
2 års kalas var vi på i fm hos fina cleo , helt sjukt att hon redan är 2 år ! :) fina tjejen.
Blev ett rörigt inlägg !!
God natt !

Av Maja Larsson - 27 december 2012 15:00

Tomten kom ju på besök och Milo var väldigt skeptisk, han visade inte en min på hela tiden. Men han satte sig snällt i tomtens knä för att sedan springa till mammas trygga famn! :)


   

Av Maja Larsson - 27 december 2012 14:46

Först kom familjen Delvenius hit på fika & julklappsbyte , sedan for vi mot Laxå för julfirande nr 3.

Tomten kom även denna dag och då blev Milo faktiskt lite rädd till en början men sedan blev han kaxig och gick själv fram och hämtade sina paket från tomten ! :)

Vi sov kvar och for hem igår efter frukost.

Är riktigt sugen på att åka in på rean fast ändå inte, vi har shoppat lite på nätet iaf så vi blir inte utan något ! ;)


   

Av Maja Larsson - 26 december 2012 20:09

Min kära sambo överraskade mig rejält på julafton , jag (eller vi) fick en iPad :) att man blir så glad av dessa materiella ting. Våran son fick även han en massa fint av våra nära&kära. :)
Nu har vi firat jul klart och vi ska nog kasta ut granen snart . Annars händer inte mkt , nu är vi lediga till nästa torsdag, jag jobbar bara torsdag sen är jag ledig igen !
Hörs imorgon kanske , lägger ut lite bilder från kameran då!
Kramar

Av Maja Larsson - 24 december 2012 21:03

Kikar bara in lite snabbt, vi ska kika på en film här nu sen sova. Helt slut efter en hel dag med firande.

Hörs säkert imorgon!


Kram och god natt :)


2012

2011

   

Av Maja Larsson - 24 december 2012 13:46

Vi fick stressa imorse då våran son slog till med en sovmorgon, och det tackar man ju såklart inte nej till. Men vi kom bara försent en halvtimme så helt godkänt ändå! :)

Vi firade första halvan av dagen hemma hos Bennys pappa m familj. En glad son åkte därifrån, nu väntar vi in gästerna som kommer här när som helst. Min familj kommer och firar resten av dagen och så tror jag tomten knackar på dörren om en stund, vi får se hur Milo reagerar ;)

Hoppas ni har en mysig dag.

Kramar


   

Av Maja Larsson - 24 december 2012 08:00

Åh vad svårt, det händer ju alltid så mycket fina grejer men nr ett får nog bli att jag fått träffa mina fina tjejer två gånger den här månaden, inte ofta det händer ! <3

Nr två - Jag och Erika har träffats väldigt mycket, vilket gillas skarpt!

Nr tre - Milo pratar väldigt mycket nu, det kommer något nytt ord varje dag.. väldigt skoj!

Nr fyra - Igår kväll umgicks vi hela familjen (-familjen Thorsson) vilket inte händer speciellt ofta!! <3

Nr fem - Jag kände mig som ett barn igår kväll, SÅ nyfiken på alla julklappar till både mig och Milo! :) hihi


GOD JUL alla fina vänner, hoppas ni får en underbar dag med god mat, julklappar och mys med nära&kära. Kram från mig till dig.


 

Av Maja Larsson - 23 december 2012 17:16

Året när jag hade önskat mig en snowboard i julklapp och jag fick en .. blev så glad att jag börja gråta, tror jag var 7 år då. Samma år fick både lina och Jesper något stort i julklapp. Det stod även ett stort paket utan namn (pappa sa hela tiden att det var en bordsskiva till mamma) och Hanna fråga hela tiden vem det var till .. När alla julklappar hade delats ut och det endast var detta kvar så sa pappa att det var till Hanna .. Vilken lycka!! Ni skulle sett henne då :) hihi
God jul !!


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards