milovaldemar

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja Larsson - 29 januari 2013 21:17

Ojoj va dålig jag är på att blogga just nu , men är inne i en liten svacka i livet just nu så finns inte så mycket annat än jobb och träning att blogga om . På måndag ska vi in och prata om op på usö och inom 3 månader blir det op. Usch vill inte ens tänka på det ! Men det kommer gå super bra !
Vad har hänt sen senast då ?! Jag har vart på arbetsintervju men kände att det inte var läge just nu i livet att byta jobb .. Kanske i framtiden , det vet man aldrig !
Vart hos Olle och lollo o hälsat på.
Milo är frisk men är inne i en period med mycket gnäll och konstant testing.. Han testar oss hela tiden och det är verkligen en prövning . Tror han sover för lite på dagis så han helt enkelt inte orkar med eftermiddagarna hemma ! Gympan är så kul och Milo älskar det .
En liten sammanfattning bara ! Hoppas ni mår bra , vi hörs snart igen.
Kramar

Vab

Av Maja Larsson - 21 januari 2013 09:54

Det blev vab idag , vågade inte chansa igår så vi tog en extra dag. Skönt med tanke på att han inte varit så pigg under helgen . Idag mår han hur bra som helst och har inte hostat en enda gång sen igår em ! :) .. Håller tummarna att det fortsätter i samma spår ! Imorgon blir det iaf jobb och dagis .

Av Maja Larsson - 20 januari 2013 09:08

I onsdags fick vi åka in till akuten med Milo igen , det visade sig att han har pungbråck och behöver opereras. Operationen blir inte än men det kommer ändå bli av, det ser jag verkligen inte fram emot. Mina nerver klarar inte riktigt av sånt, men jag har ju ett tag att bearbeta detta! Tur att min sambo är så lugn i dessa lägen så att han kan lugna Milo som för tillfället är livrädd för sjukhus, vårdcentralen osv.
Inte nog med detta så har hans hosta blivit värre så nu har han äntligen fått hostmedicin. Natten som varit har varit hyfsat lugn men vi får se hur dagen och natten blir om det blir jobb eller vab.
Nu är jag så trött på dessa sjukdomar så jag hoppas att vi haft vårat nu och att det blir bättre framåt våren!

Av Maja Larsson - 20 januari 2013 09:00

Igår testade Milo slalomskidorna för första gången, vi testade bara lite snabbt med hans vanliga skor och det gick jätte bra och han verkade faktiskt tycka om det ! :) vi ska till Sälen vecka 11 så lite måste vi ju träna innan ! :)

Av Maja Larsson - 12 januari 2013 19:34

Längesen jag skrev något här i bloggen.. Det märks att jag börjat jobba heltid va ?? :)
Nästa vecka börjar jag mitt riktiga schema som betyder att jag är tidig 4 dagar utav 5 .. Men skönt att få sluta tidigt iaf !! :)
Det är mycket som händer just nu , grubblar mycket för vad som ska hända i framtiden, vet varken ut eller in men när vi väl är där får jag ta beslutet då .. Vet att det ordnar sig i vilket fall som helst, men jobbigt att inget veta !!
Annars rullar dagarna på med jobb och träning , Milo är inne i en riktig kan själv , trots och mycket mycket prat period just nu .. Så underbart men ändå väldigt krävande :)

Hörs en annan dag .
Kramar

Av Maja Larsson - 12 januari 2013 19:27

Idag började barngymnastiken som jag och Emilie håller i , 19 barn och massa föräldrar .. Så kul och jag ser verkligen fram emot detta !! :)
Lite planering i veckan så kör vi nästa lördag också ! :)

Milo fick såklart ha sitt United ställ men nästa vecka blir det nog långbyxor då det var väldigt kallt i hallen !

Av Maja Larsson - 4 januari 2013 21:16

Mys med Tilda , Jeppe , My & mormor!

Av Maja Larsson - 4 januari 2013 21:13

Igår jobb och idag kvalitetstid med min fina son. Förmiddag uppe i storstenshöjden och eftermiddag på hagabadet , älskar dessa dagar ! ?
Imorgon har vi inga planer , vilket är riktigt skönt ! Hoppas på sovmorgon och en glad son .
På måndag börjar verkligheten , hej heltid !!
Kramar


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards