milovaldemar

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maja Larsson - 24 augusti 2013 19:45

Varit hängig i över en vecka nu o detta börjar bli riktigt tråkigt .. Att inte orka röra sig som förut gör mig galen ! Vill bli helt frisk o börja träna igen . Håller tummarna att jag vaknar pigg o frisk imorgon .

Av Maja Larsson - 12 augusti 2013 20:35

Börjar bli så stressad över allt som måste handlas inför hösten & vintern . Denna vinter tror jag att vi kör på kappahls overall eftersom den fått så bra recensioner de senaste åren o har ett hyfsat bra pris . Jacka & byxor vet jag inte riktigt vad de blir än . Skor tror jag att jag håller mig till kavat . Vad köper ni till era små i år ? Dela gärna med er då jag velar fram o tillbaka!
& vilken färg ska jag ha ? :p

Av Maja Larsson - 5 augusti 2013 20:02

Som ni kanske ser så har det idag flyttat hem en liten Giggs till oss , någon som verkligen är överlycklig o som har längtat så efter honom är såklart Milo . Han kommer bli en bra lekkamrat till honom ;)

Av Maja Larsson - 1 augusti 2013 20:56

För ca en vecka sen åkte vi till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Stället fick verkligen ett stort plus av både stora o små, detta kommer med all säkerhet bli en tradition. Här kommer ett gäng bilder, det bästa på dagen var Pippi o Emil teatern. Milo satt som ett ljus under hela tillställningen, dom hade gjort det så bra! :)


     




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards