milovaldemar

Alla inlägg under december 2013

Av Maja Larsson - 29 december 2013 20:47

Av Maja Larsson - 23 december 2013 21:14

Har länge irriterat mig på våran hall , den är så liten och jag trivs inte alls med den . Så i fredags åkte jag o Milo till ikea o köpte ett skoskåp , Benny målade om spegeln o satte upp en hylla ovanför som jag ska ha korgar med mössor mm i . Kolla så bra det blev :) är riktigt nöjd , vill dock ha annat golv o fixa väggarna men detta får duga ett tag !

Av Maja Larsson - 23 december 2013 21:10

Idag har vi fixat det sista inför jul, storhandlat på Ica maxi , dammsugit o torkat av det sista och slagit in dom sista klapparna . Skönt !
Vi har varit på uppesittarkväll hos mamma o pappa med hela familjen <3 sån härlig känsla det är när alla är samlade (det händer inte ofta nu för tiden ) blev dock en tidig kväll för oss , vi vill att Milo är pigg och glad tills imorgon :)
God jul på er alla fina !! :)

Av Maja Larsson - 22 december 2013 12:21

Vaknade upp imorse med nackspärr som går ner över halva ryggen , väldigt lägligt och passande så här innan jul :( jag som skulle storstäda huset o fixa det sista innan julafton . Kunde iaf damma de värsta på nedervåningen. Benny fick dammsuga & torka golven iaf .
Bara att hålla tummarna att det går över innan julafton . Man känner sig lite handikappad när man inte kan röra huvudet hur man vill .

Av Maja Larsson - 19 december 2013 20:50

Vecka 26 idag , herregud snart v.30 o vi närmar oss slutspurten .. Känns helt sjukt !!

Av Maja Larsson - 18 december 2013 19:48

Herregud vilken skillnad när man ser bilderna såhär bredvid .
Första bilden var precis när vi plussade (typ v.6) o andra bilden är från i torsdags v.25

Av Maja Larsson - 13 december 2013 20:44

Åh som jag längtat efter denna dag , idag jobbade jag min sista dag innan en lång ledighet . Börjar jobba igen den 7 januari . Ska bli så skönt att vara ledig och den här ledigheten är så välbehövlig efter en jobbig höst med jobb och graviditet. Ja för det ska jag inte sticka under stolen med , att vi har haft en tuff period på jobbet. Men det är kanske inte så konstigt heller , nytt hus , nya kollegor o nya barn .
Jag ska iaf njuta till max o umgås med min fina och underbara son !

Tokungen som satte nya kalsongerna på huvudet istället :p


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards