milovaldemar

Alla inlägg under mars 2014

Av Maja Larsson - 31 mars 2014 20:19

 


Men sen jäklar ska jag komma i form, är så peppad att få tillbaka kroppen nu så ni anar inte, hoppas på att jag har lika tur som sist, för då gick det snabbt !


   



Av Maja Larsson - 31 mars 2014 13:26

Äntligen har jag köpt den, som jag längtat ! Nu är det bara bebis som fattas. Trodde inte man kunde kära ner sig i en vagn , men det är sant .. Im in love <3 bugaboo donkey !

Av Maja Larsson - 30 mars 2014 20:40

Efter att vi varit till lekparken en sväng på eftermiddagen idag så kom jag hem till ballonger o fint pynt .. Vad nu tänkte jag , tills jag förstod att det var en babyshower på g :) mina fina vänner och mamma överraskade verkligen mig & så glad jag blev ! Massor av fint fick både jag , bebis o Milo och så massa gott att äta såklart! Tack fina ni .
Nu får bebis gärna komma :)

Av Maja Larsson - 29 mars 2014 21:16

Vi har varit iväg o köpt storebrorspresent o 3 års present åt våran snart 3 åring .
Det blev en cykel i 3 års present o en grävmaskin som han själv valde i storebrorspresent ! Tänk att han är så stor våran lilla kille . Trotsig är bara förnamnet just nu men vi har våra goda stunder på dagarna ändå .
På måndag ska jag köpa något som jag längtar så efter .. Men de får ni se då . Trevlig kväll på er!

Av Maja Larsson - 29 mars 2014 21:13

Jag tror att slemproppen har gått .. Det kan vara ett tecken på att förlossningen är på g fast det kan också ta 1-7 dagar mer i vissa fall .. Så man ska nog inte hoppas på för mkt ! Håller tummarna att det är på g iaf .

Av Maja Larsson - 26 mars 2014 19:29

Nedräkningen har verkligen börjat o att tanken på att bebis kan komma när som helst gör mig galen !! Längtar så .

Av Maja Larsson - 19 mars 2014 06:44

Åh nu är jag riktigt trött på de här , vill bara att bebis ska komma ut nu .. Tanken på att det kan vara 4 veckor kvar gör mig ännu mera less ! :( men jag försöker vara positiv o tänka att den kommer när den är klar men samtidigt så vet man ju att den är klar nu och kan komma när som helst . Har börjat drömma om förlossningen o så nu så det känns verkligen nära nu . 14 dagar kvar idag . Kom igen !!!

Av Maja Larsson - 12 mars 2014 18:57

Var hos barnmorskan idag , bebis ligger med huvudet neråt som tur är (för er som inte vet så låg Milo med rumpan ner o vi fick åka in o vända honom , detta var något av de värsta jag gjort så jag var väldigt glad att denna låg med huvudet neråt ) huvudet var fortfarande lite ruckbart men den ligger rätt långt ner i bäckenet och det förklarar varför jag har så ont där nere på benet . Ibland känns det som sagt att den ska komma ut eller att jag ska kissa på mig men detta var tydligen normalt med andra barnet ! :)
Hon trodde dock inte det var dags än :/ .. Så jag får nog räkna med att gå tiden ut iaf . Man är ju fullgången när man gått 37 veckor så kommer den nu så räknas det som normalt iaf !
Längtan nu är så obeskrivlig , men jag minns att jag längtade lika mkt med Milo denna tid .. Man går ju lixom bara o väntar på att det ska sättas igång . Är iof inte klar med allt här hemma men det spelar faktiskt ingen roll ! :)
Här kommer fler bilder från igår !


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards