milovaldemar

Alla inlägg under juni 2014

Av Maja Larsson - 11 juni 2014 14:52

Passade på att fixa med bilderna på datorn medans båda barnen sov lång middag. Sitter aldrig vid datorn längre & tar sällan kort med systemkameran. Men dessa tog vi innan Mårtens dop :)

 

Av Maja Larsson - 11 juni 2014 13:48

Mina barn har en förmåga att somna om varandra , Lova sover tidig fm vaknar typ till lunch , då är det milos tur att sova & lagom till Lova somnat så vaknar Milo :) så är det dom flesta dagarna ! Men idag försökte jag rucka lite på Lovas sovtid så efter lunch tog jag med barnen ut på promenad & nu sover dom fortfarande :)

Detta var innan himlen öppnade sig ! Tur att regnskydden var med :)
Jag blev dock genomblöt !

Av Maja Larsson - 9 juni 2014 19:56

Jag tycker ju att Lova är så lik mig som liten men hittar ingen bra bild .

Av Maja Larsson - 9 juni 2014 19:53

En underbar liten kille som vet vad han vill :)

Av Maja Larsson - 9 juni 2014 19:51

Åh vad dålig jag är på att blogga , tiden finns inte & när jag väl ska skriva vet jag inte vad jag ska skriva .
Men sånt här är ju kul att ha kvar men kanske inte så roligt för er att läsa .
Lova väger ca 5800 gram nu , hon vill inte ligga i famnen som en liten bebis utan nu vill hon sitta så att hon ser vad som händer . Nyfiken på vad brorsan gör . Gillar att ligga & kolla på hennes olika mobiler , (skötbord , säng & babysitter) ligger en del på mage & har rullat från mage till rygg några gånger . Gillar vagnen om hon är trött annars ska mamma helst bära :)

Ovido - Quiz & Flashcards