milovaldemar

Direktlänk till inlägg 10 november 2014

Träning

Av Maja Larsson - 10 november 2014 20:23

Har börjat komma igång med träningen igen , så skönt att kunna gå lite snabbare promenader igen . Lina är min personliga tränare (perfekt att ha en syster som jobbar på gym & är träningstokig :) ) så hon har gjort ett träningsprogram till mig så nu blir det hårda bullar . Ska försöka vara sockerfri på veckorna (så gott det går , det är ju så gott & svårt att hålla dig ifrån) men något måste göras . Har verkligen gått in i höstmoode , på våren är det hårdträning inför beachen men på hösten tappar jag helt motivationen så jag ska verkligen försöka hålla i nu ! Får se hur länge det varar :)
Igår kväll blev det iaf en härlig promenad med Camilla ! :) & idag har det blivit 3 promenader & ett träningspass , härligt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards