milovaldemar

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Sjukhus

Av Maja Larsson - 20 januari 2013 09:08

I onsdags fick vi åka in till akuten med Milo igen , det visade sig att han har pungbråck och behöver opereras. Operationen blir inte än men det kommer ändå bli av, det ser jag verkligen inte fram emot. Mina nerver klarar inte riktigt av sånt, men jag har ju ett tag att bearbeta detta! Tur att min sambo är så lugn i dessa lägen så att han kan lugna Milo som för tillfället är livrädd för sjukhus, vårdcentralen osv.
Inte nog med detta så har hans hosta blivit värre så nu har han äntligen fått hostmedicin. Natten som varit har varit hyfsat lugn men vi får se hur dagen och natten blir om det blir jobb eller vab.
Nu är jag så trött på dessa sjukdomar så jag hoppas att vi haft vårat nu och att det blir bättre framåt våren!

 
 
Ingen bild

Lovisa

20 januari 2013 12:15

Men fy! Hur märkte ni att han hade problem med pungen? Stackrn! Operation är inge kul alls för de små. Man är så utelämnad och maktlös. Men de brukar vara bra personal som jobbar med barn som är vana med oroliga föräldrar! När blir de av?

 
Lina

Lina

20 januari 2013 15:46

det kommer gå jättebra ska du se! <3

http://linakuusisto.blogg.se

 
Ingen bild

eva

20 januari 2013 17:19

Ensidigt eller över båda stenarna?
Förbered dig i lugn o ro och om du ff är orolig så krama om Milo innan han rullas iväg o be Benny vara med det sista. Det underlättar för er alla 3. Krama om dem och en kram även till dig. Åker till Tallin den 22/2

Maja Larsson

21 januari 2013 09:50

Bara den ena . Tack !

 
Ingen bild

Maja Neander

20 januari 2013 18:50

Instämmer i Linas kommentar, det kommer säkert att gå jättebra!!! Skickar många varma tankar o hoppas Milo blir av med hostan snart...
Kramar!

 
Ingen bild

Kristin-mamma till Milo

20 januari 2013 19:36

Usch då, stackars liten! Hoppas allt går bra!! Hur vet man om ens barn har bråck? Har han ont av det? Kram

Maja Larsson

21 januari 2013 09:50

Ja de är Inge vidare , nej som tur är känner han inte av det . Ena pungkulan var jätte svullen så då åkte vi in och där kollade dom med ultraljud ! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards