milovaldemar

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Maja Larsson - 12 november 2013 19:59

Vi har en liten kille som är livrädd för allt som har med sjukhus att göra .. Bvc , tandläkare mm. Så
idag har doktorn varit på besök för att göra ett tappert försök att få bort denna rädsla, både mamma , pappa o nallen har varit sjuka, så Milo har haft fullt upp :)
Lägligt då pappan vabbar idag . Milo fick feber igår kväll o klagade på ont i örat . Idag har han varit pigg men snorig så imorgon är jag hemma!

Dunk dunk dunk låter mammas hjärta ..

Av Maja Larsson - 12 november 2013 19:53

Förra veckan började jag känna riktiga sparkar , innan har jag bara känt lite bubbel. Hade glömt hur mysigt de är !! :)

Saknar sommaren o min kropp .. Tycker det är piss att gå upp o jag mår inte bra såhär! Tur att det inte är för alltid .
Det som är mest frustrerande är att jag inte orkar träna , inte ens gå .. Jo okej att gå går bra men har ingen motivation till de o så är jag ju så trött att jag hellre lägger mig på soffan .

Min solstråle i alla lägen !!

Ovido - Quiz & Flashcards