milovaldemar

Alla inlägg under mars 2014

Av Maja Larsson - 11 mars 2014 19:26

Idag har min syster agerat fotograf , det var på tiden att ta några bilder på magen, kul att ha tycker jag ! Med Milo tog vi kort i vecka 28 :p
Här kommer ett gäng .. Jag är helnöjd :) hon är så duktig min lillasyster !! <3

Av Maja Larsson - 8 mars 2014 20:00

Kan du inte bara bestämma dig för att Komma ut nu , är så less på de här nu! Jag tänker varje dag att idag kanske det sätts igång , hoppas vattnet går .. De är fortfarande 3 veckor kvar men hoppas kan man väl alltid ?! :p
Trycket ner är inte att leka med just nu , ibland gör det så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen o ibland känns de bara som att jag ska kissa på mig . Håll tummarna för min skull att bebisen vill komma ut lite tidigare :)

En glad kille i vårsolen idag ! <3

Av Maja Larsson - 2 mars 2014 20:37

1 månad kvar nu , och nu börjar jag faktiskt tänka mycket på när det ska sättas igång, går vattnet denna gång eller hur sätts det igång .. Längtar så otroligt mycket och nu börjar väl den värsta tiden med den jobbiga väntan .. Hatar att vänta ! :)
Idag tänker jag mycket på min fina familj , vi är splittrade lite överallt men jag är så tacksam över att få ha just er som min familj !! <3

Ovido - Quiz & Flashcards