milovaldemar

Alla inlägg den 31 december 2014

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar .
1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen .
2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och jag heter numera Bergström som resten av familjen !
3. Har fått två nya helt underbara vänner.
4. Jag är föräldraledig som jag älskar och njuter av så mycket .
5. Jag blev faster igen till en liten Ville.
6. Det blev många härliga semestrar för oss .
7. Vi har grejat mycket i huset vilket jag gillar väldigt mycket .
8. Julen var underbar .
9. Fått umgåtts med min fina familj väldigt mycket !

De mindre bra som hänt är :
1. Jag hade ju sån otur att jag bröt foten i höstas och det var sjukt jobbigt , såklart ! Med en liten bebis och en busig 3 åring . Men vi klarade detta och det positiva med det var att vi fick ha pappan hemma i ca 7 veckor ;)
2. Jag har glidit isär med många av mina vänner , vissa av dom står mig väldigt nära men jag gick in i någon slags depp vid ovanstående punkt som gjorde mig knäpp . "Bryr dom sig inte om mig nu så är det inte äkta " så känner jag tyvärr fortfarande med vissa av dom , vi kallar oss för vänner men jag skulle se oss som bekanta .
3. Har inte mått så bra i mig själv och jag har varit lite bitter på livet.. Vet inte riktigt varför men kanske punkterna ovan gjort det ! Jag grubblar alldeles för mycket .
4. Efter en underbar sommar kom hösten med alla sjukdomar , vattenkoppor , influensa mm . Känns som att vi varit sjuka till o från hela hösten .
5. Önskar syster Lina bodde närmre så vi kunde ses oftare. Hon är en av mina bästa vänner!

Nu lämnar vi 2014 och ser fram emot 2015 där nya utmaningar väntar!

Ovido - Quiz & Flashcards