milovaldemar

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Maja Larsson - 14 maj 2014 06:35

Här sitter jag vaken medans båda barnen fortfarande sover . Lova vaknade halv 6 av att hon var så täppt att hon inte kunde andas med näsan , stackare ! Så jag gick upp för att ge henne sån där nässpray för bebisar & nu sover hon så gott här i famnen . Milo som annars vaknar innan 6 sover fortfarande , typiskt när jag väl är uppe :)
Jag och Milo är också förskylda , ja Benny med för den delen så att Lova blev förskyld kom inte som en överraskning , man kan ju lixom inte sluta pussa på henne !!
På fredag har vi en 3 åring i familjen , tänk att det går så fort, vill bara stanna tiden . Älskar verkligen småbarnsåren , tänk vad mkt de lär sig på 3 år !! <3

Av Maja Larsson - 14 maj 2014 06:28

Vi har ju inte fixat något rum till Lova än . När hon låg i magen tänkte jag hela tiden att de skulle få dela rum tills de blir lite större men nu har jag ändrat mig och vill att hon får ett rum i vårat pysselrum / allt i allo rum. Som är väldigt litet, men en säng och lite annat ska nog få plats, lekrum har de ju både här nere och i Milos rum så det blir nog bra . Är så sugen på att börja fixa men det får nog dröja lite , måste först komma på vart grejerna som stor där idag ska ta vägen ! Det blir iaf vita väggar med rosa inredning från kidz concept , om jag får välja ! :) älskar deras serie med stjärnor !
Tips tips till er som ska på dopet (när nu de är dags :p )

Ovido - Quiz & Flashcards