milovaldemar

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Maja Larsson - 4 november 2012 19:55

Då var man 24 år då , ingen ålder egentligen med tanke på vad jag har här i livet, en underbar sambo , hus & världens finaste son.

Halva dagen bestod av fotbollscup, puh nu är jag faktiskt lite trött på cuper tur att det är lugnt ett tag nu framöver.
Vi kom hem runt 2 och då lagade Benny god mat till mig medans jag låg i soffan och kollade på så mycket bättre, lyx!
Sen kom farmor & Kjell-Åke och fikade , nu är det snart dags för solsidan sen ska jag krypa till kojs då jag haft ständig huvudvärk hela dagen! Hoppas det är över tills imorrn.
Min familj var här igår och firade mig :) , smörgåstårta och sen hade Micke bakat tårta på Wasa , så det känns som att man inte gjort annat än att äta denna helg , men det är väl så det ska vara när man fyller år ?! :)
Tjiiing!

Ovido - Quiz & Flashcards