milovaldemar

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Maja Larsson - 15 november 2012 20:52

Förra veckan hade jag ju me&i party här hemma, mycket lyckat och grejerna har redan kommit, det blev en tröja&ett par byxor i julklapp till Milo och ett par yoga pants till mig. Helt underbart sköna, har redan använt dom varje kväll hitills och de är redan favoriter i mysgarderoben.

Nu har Therese (som var me&i säljare denna kväll) en tävling i sin blogg om just me&i, så kika in ni också :)


 


Av Maja Larsson - 15 november 2012 20:34

Imorgon firar vi 1.,5 års dagen. Helt sjukt egentligen.. så stor men ändå så liten! Så viljestark, förstår så mycket, så klok och sån personlighet han har - helt perfekt och underbar liten kille i mina ögon.

Jag ryser bara jag tänker på hur mycket jag älskar den där lilla killen som sover så gott i "nya", stora sängen. Den kärlek man har till sitt barn visste jag inte ens att den existerade.

Jag älskar dig Milo Valdemar.


   



Ovido - Quiz & Flashcards