milovaldemar

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Maja Larsson - 8 augusti 2012 13:04

Ja herregud vilken omställning det är att komma tillbaka till jobbet. När man väl kommer hem är inget viktigare än just Milo, vill ägna all min tid med honom när jag kommer hem, men så fungerar det inte för är det inte träningar så är det vänner man vill träffa och en massa hushållsarbete (om inte pappan fixar sånt under dagen). I måndags när jag kom hem hade jag tårar i ögonen när jag såg Milo, att vara ifrån honom en hel dag är psykiskt jobbigt för mig, självklart kommer jag vänja mig men just i måndags var det extra jobbigt. Jag har ju varit ifrån honom hela dagar annars men då har det varit full rulle från morgon till kväll (det var väldigt lugnt på jobbet i måndags, så jag hade extra mycket tid att tänka). Men jag tror det kommer bli bra när man väl är inne i det men just nu är det så jag känner. Men idag och imorrn är jag ledig då pappan är till Göteborg och ska kolla på Manchester United, hans lycka här i livet ! :)

 

Igår kväll var jag och några tjejer på räkfrossa på stallyktan, åh herregud vad vi åt.. så gott! Ska nog ta med mig Benny dit någon tisdag ! :)

Idag har vi varit till Emilie&Cleo och lekt, alltid lika mysigt och nu börjar de båda visa att de vill bestämma (förut har Cleo varit den som bestämt) Så mellan pussar och kramar tjivas de om grejer mm. Gullungar, de kommer ha mycket roligt tillsammans ! <3

Milo ligger och sover och jag ska slå på ett avsnitt SOA och vila inför matchen ikväll.

Stor kram


  


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards