milovaldemar

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Maja Larsson - 14 augusti 2012 20:11

För ett tag sen beställde jag armband på kampanj hos Campadre, tänkte passa på att visa dom + två av mina favoriter som används ofta.

Ett har jag fått av mina fina jobbarkompisar Erika, Tina&Minna & de andra har jag fått av Jesper&Tilda.


Dessa två är från campadre.

  

Snö of Sweden & Pilgrim är dessa armband från.

  

Av Maja Larsson - 14 augusti 2012 19:01

Igår kväll kom tandvärken på besök igen.. har en envis visdomstand som är på väg upp, då och då får jag tandvärk. Senast jag var hos tandläkarn berätta jag om detta men de var bara att vänta tills den kommit upp (om den någon gång gör det, det är redan väldigt trångt i munnen så förstår inte hur den ska få plats när den växer upp och blir större ) Och inte nog med det så har jag fått blåser, en på tungan och en PÅ tandköttet vid tanden. Det gör ont upp till örat och ner till halsen, ja blir inte detta bättre om några dagar får det bli ett besök hos tandäkaren.

En massa klagande fick det bli, men det är så jag känner nu. Blä!

Idag jobbade jag kort dag så när jag kom hem åkte vi upp till ånnaboda och badade med mormor. Man måste ta tillvara på dagar då solen är framme! :)


Här kommer ett gäng bilder från senaste besöket av Göteborg, Milo åker både farfarsbilarna och sagoslottet.


   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards