milovaldemar

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Maja Larsson - 10 juli 2012 20:07

Nya vagnen blev alltså denna, är hittils super nöjd med den. Jag var ute efter en 3 hjuling med stora hjul, men även där sittdelen går att vända på!

Milo verkar nöjd med nya vagnen och sov som vanligt ca 2 timmar! :) Ett bra tecken.


 

Av Maja Larsson - 10 juli 2012 13:40

Nu är det bara 4 veckor kvar tills jag börjar jobba, vart har den här sommarn tagit vägen?! Det känns som man fortfarande går och väntar på att den ska komma, men den kommer aldrig...

Det här med att jobba känns ju såklart både kul och sorgligt, jag kommer sakna min plutt om dagarna så det gör ont i mig redan. Men det är så vardagen ser ut och jag får försöka att tänka positivt. Tror iaf att det kommer bli jätte bra både för mig och Milo när det väl drar igång. Pappan i familjen jobbar denna vecka också sen är han pappaledig ett tag.. hur länge vet han inte än det beror nog lite på hans jobb o så. Lillplutten får iaf inte så långa dagar på förskolan då jag ska gå ner till 80% (ledig fredagar) och mormor hämtar Milo ca 14..30 om dagarna.

Här kommer ett gäng iphone bilder.. blir nästan bara iphone bilder nu för tiden.


    

 

   


Av Maja Larsson - 10 juli 2012 13:26

Lagfest uppe i folkets park i fredags, tävlingar, grill och dans. En mycket lyckad kväll!

I lördags hann vi inte med mycket, mormor hämtade Milo vid 12 sen var det bara att börja fixa sig inför bröllopet. Det här med tider sen man fick barn (fast han var ju inte hemma iof) men jag är alltid klar i sista sekund, förr var jag alltid i god tid.

Fem i tre var vi i Hidinge kyrka, vi var inte sist som tur var. Ett väldigt fint bröllop och jag kunde som vanligt inte hålla tårarna inne. Festen var så skoj och vi var inte hemma fören halv 3 på natten.

Puh, som tur var var det tråkigt väder i söndags så vi kunde med gott samvete sitta inne hela dagen, förrutom löpträning för min del!

Alla tusen knottbett jag fick i helgen kliar fortfarande som en tok, usch!

Här kommer ett gäng bilder från bröllopet, på lagfesten blev det tyvärr inte mycket bilder!


     




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards