milovaldemar

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Maja Larsson - 15 juli 2012 20:09

Fredagen firade vi den kommande semestern med grill tillsammans med mormor&morfar!

Igår blev det träning och lite jobb här hemma för att sedan umgås med Börje&Erika eftermiddagen/kvällen/natten. Så mysigt och välbehövligt med en sån kväll. Sent på kvällen frågade Börje hur gammal Milo var, så svarade han själv 2,3 år? Vi andra 3 skrattade och då sa han 4år??? Haha, inget begrepp om barns ålder direkt :) .. sen skyllde han på att han tänkte på en annan pojke han kände! :) Det blev sent och när vi väl la oss vakna lilleman och höll oss vakna mer eller mindre hela natten.. De där jädrans tänderna som ska spöka hela tiden, jag blir galen! Han bjöd iaf pappan på sovmorgon till halv 9 och jag sov vidare till ca 10. När jag sen kom ner låg alla 4 och kollade på Lejonkungen, hihi!

Blev en sväng till loppisen här i Garphyttan och sedan iväg på Mullhyttemarken en sväng med mormorn!

Nu ikväll har vi varit uppe i Björktjärn och grillat korv. Familjetid när det är som bäst! Mormorn kom även förbi med kaffe! Mys.

Hoppas ni haft en mysig helg. Imorrn börjar semestern på riktigt här hemma, vi tar dagarna som dom kommer. Lite fix här hemma är väl det som ska göras först. Sen har vi inget direkt bestämt förrutom Djurpark och förhoppningsvis GBG&Falkenberg.


      


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards