milovaldemar

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Maja Larsson - 4 september 2012 21:11

Igår gick Milo sin första heldag, eller heldag & heldag , han gick från 7.45-14 Så kommer det ungefär se ut för honom. Kommer nog bli jätte bra. (intalar mig det iaf, lättar mitt dåliga samvete)
Det har iaf gått bra, han blir lite ledsen när jag går men han tystnar innan jag ens är i hallen.
Slutade kvart över 1 idag så då passade vi på att träffa Emilie & cleo, på fredag blir det ev öppna förskolan med dom om Milo är piggare. Han har inte varit så pigg nu på em så imorrn tar jag min första vab dag.
På kvällen spelar vi match mot sturehov och jag hoppas SÅ att vi kan åka hem med en 3 poängare.
Inte mkt annat som händer just nu. Hoppas ni mår bra & att ni står ut med dessa tråkiga inlägg.
I helgen blir det ännu en helg med trevligheter, på återseende! :)
Kramar


Mycket gammal bild på mig & Emilie.

Ovido - Quiz & Flashcards