milovaldemar

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Maja Larsson - 10 september 2012 20:44

Ni som redan följer mig på instagram har sett dessa men lägger in dem ändå!
Den sista bilder är morbror Jesper, sjukt lik Milo.
Älskar bilden Joanna tagit!

Av Maja Larsson - 10 september 2012 20:41

Matchen som skulle spelas idag blev inställd , Lindesberg lämnade wo, lite trist för det hade verkligen varit kul att spela. Det blev träning istället och det kändes faktiskt helt okej med knät, fick kliva av sista 10 bara då jag fick lite känning. Bara 3 matcher kvar nu varav en som jag missar (lördag) då jag bokade resa igår till Göteborg! Jag & Milo åker tåg ner på torsdag kväll & sedan kommer mamma & pappa dit på fredag, Benny stannar hemma & jobbar. Ska bli riktigt mysigt att få komma iväg på lite mini semester.

Kräftskivan var förövrigt jätte bra , lägger in bilder en annan dag då jag bloggar från mobilen nu.
Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards