milovaldemar

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Maja Larsson - 27 september 2012 21:03

Operationen igår gick jätte bra , ni som har undrat så tog jag bort min elaka visdomstand som varit ovänn med mig senaste tiden. De kallas tydligen operation så fort de "skär" i en! Hela dagen/kvällen igår blödde jag så mkt att jag inte fick i mig någon mat alls men idag har ja kunnat äta "flytande" mat (tur att de var soppa på jobbet). Går på värktabletter konstant och är rejält svullen , föräldrar på jobbet måste undrat varför jag såg ut så! Haha
Idag firar vi att helgen är här, imorrn blir det förhoppningsvis lek med cleo&emilie och sedan bad på Haga. På kvällen blir det tjejmys hos någon av tjejerna! Var längesen nu.
Kramar

Bästa stället just nu är diskhon hälsar Milo!

Ovido - Quiz & Flashcards