milovaldemar

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Maja Larsson - 5 februari 2014 21:04

Våran duktiga kille har varit blöjfri sen jullovet , så stolt man kan vara över en sån liten grej ! Men så skönt det är (&billigt :p) haha visst händer det olyckor men inte alls så mkt som jag trott .. Och detta har Milo helt valt själv .. Jag tänkte ta det till sommarn men eftersom han själv ville så var det bara att köra på !
En annan stor nyhet är att jag fick graviditetspenning så på fredag jobbar jag min sista dag .. Känns såklart både sorgligt och skönt ! Alla goa barn och kollegor som förgyller dagarna kommer jag sakna. Tur är väl att jag träffar dom ändå :) men skönt att få vila upp sig ordentligt. Som det är nu har jag så ont nattetid att jag knappt kan vända mig utan att nästan börja gråta :( inte helt okej !
I helgen händer mkt roligt men det tar vi i ett annat inlägg ;)
Kram till er .


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards