milovaldemar

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Maja Larsson - 27 juni 2011 16:52

Har haft fullt upp dom senaste dagarna så bloggen har inte varit prioriterat ;)

Midsommar firade vi som sagt först i latorp där vi satt på filtar o fikade, mys sen stanna vi hos heddi en stund! Efter de åkte vi o familjen delvenius hem till oss o laga mat! En lugn o skön midsommar o för en gång skull mådde man bra dagen efter :P

   


Igår gjorde jag min första träning efter förlossningen, åh de var så underbart att få springa efter den där bollen, haha. Jag har längtat så efter de! Imorrn ska jag vara med på matchen också! hehe. De blir spännande, har faktiskt lite träningsvärk i benen idag!

Benny hade Milo o de hade gått bra, skönt att veta att de går bra så han också kan ha honom själv :)

Idag har Milo o jag varit hos mormor hela dagen, jag har faktiskt fått sitta i solen en stund o snart ska vi gå o kolla på när pappa spelar match.


På onsdag är de dags för BVC igen o jag chansar på att lilleman väger ca 5800 g :) Idag blir han ju 6 veckor! :)


     

Gamla bilder från mobilen!

    "Pratar" med mormor.  

      Magen i v.40

   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards