milovaldemar

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Maja Larsson - 28 juni 2011 17:01

Åh idag kom äntligen våra ringar! :).. de blev inte så romantiskt men nu har vi iaf våra ringar :) ..

I ringarna står de "När vi två blev tre 16/5-2011" .


Så här snygg är min kille idag, "shorts" ( han har nog väldigt korta ben för alla byxor är för långa :) ) och linne, hade body under förut men den kissa han såklart ner ;) .. Vi har varit ute hela dagen idag, legat naken i skuggan o njutit. Helt underbart.

Av Maja Larsson - 28 juni 2011 14:32

Lilleman sover så jag passar på att lägga upp lite här, måste dock skynda mig för man vet aldrig när han har tänkt att vakna ;) .. From igår sover han lite längre stunder i vagnen, kan ha med värmen eller så sover han lite mer nu bara! Jag har faktiskt fått lite sol på näsan idag med o idag tog jag premiär doppet för i år, bättre sent än aldrig. Men jag har ju inte fått bada fören nu.

Inatt vakna Milo endast en gång, vid halv 5 blev helt chockad när ja såg vad klockan var. Men de är nog inget som håller i sig ;) .. Vi gick sedan upp vid 7, då passa vi på att bada för lilleman var på så bra humör o han har inte badat sen förra söndagen så de var dags! :)..

  

Ikväll är de match o jag börjar faktiskt bli lite nervös o lite nojig för att vara ifrån Milo så länge. Hoppas dom kommer o kollar så man får pussa på han i pausen! :)


Imorrn blir det BVC sen kommer Ida, Emilie&Cleo förbi en sväng!


         




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards