milovaldemar

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Maja Larsson - 4 juli 2011 13:38

Jag är med o tävlar om den super söta mössan! Här hittar ni den, var med ni med :)

Av Maja Larsson - 4 juli 2011 12:33

Idag blir de en lugn dag för mig o Milo, känns som att de behövs då vi alltid har något att göra! Men vi har redan varit på långpromenad o badat! Nu ligger lillplutten här bredvid o sover.

Han blir ju 7 veckor idag, måndagar är alltid lite speciella då de var en måndag han kom, de är ofta då man tänker tillbaka på hur de var när han kom till oss, hur underbart de är att han är här hos oss! Åh vad jag älskar den lilla killen.

Benny tycker vi skämmer bort han så mkt, att han aldrig får ligga o skrika o när han inte är nöjd så tar man upp honom osv, men jag säger alltid att man kan inte skämma bort dom för mkt när dom är så här små dom ska alltid ha de bra! Men de vi började prata om var att man kan ju aldrig ge så mkt man ger till honom till nästa barn för då har man en till att ta hand om. Fast de ska vara speciellt o vara först o äldst :) Vet inte hur detta inlägg blev, hehe lite rörigt!


    Myskillen!   Igår sov han skönt i fotöljen! :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards