milovaldemar

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Maja Larsson - 18 juli 2011 22:46

Då ligger man här i sängen bredvid min lilla prins, han sover så gott efter kvällsmålet. Han är helt underbar, kan ligga hur länge som helst o bara kolla på honom, han är världens finaste i mina ögon! Min prins, min skatt, vad skulle jag göra utan dig! Kan ofta tänka på hur livet var innan Milo kom till världen o innan man blev gravid, skulle aldrig någonsin byta bort de liv jag har nu. Jag kommer göra allt för Milo, de är han jag lever för nu!

Benny är iväg på Magnus Betnèr ikväll med Jimmy o Robin så han kommer nog inte hem än på några timmar, men de blir soffan för hans del eftersom lilleman ligger i sängen, då passar vi på o breder ut oss i hela sängen :)

Milo o jag har varit hos familjen Delvenius ikväll där även Joanna var, mysigt! :)

Har inte hunnit fotat de jag handlat men de blev iaf en del polarn kläder: jacka, body, skjorta, kjol till Cleo, Puma skor till Milo, 3 t-shirtar till mig, present till Tilda&lilla My, 2 kallingar till Benny, kostymen o 2 t-shirtar till Benny! :)

Dags att sova så man orkar med morgondagen. Hoppas på bättre väder!


  1. Magläge.   2. På g att vända sig.

3. Weey, duktig kille. Fast inte så nöjd ;)


  Mor o son matchar varann! :)   

Min tröja är från vingåker, köpte en likadan vit också. Vi matchar varann med våra dubbelhakor också ;)


Blir väldigt mkt bilder nu för tiden, men jag använder kameran så flitigt nu o tycker själv att de är kul med lite bilder ! :)




Av Maja Larsson - 18 juli 2011 12:46

Nu är vi på väg hem från en shoppingtur i vingåker. Benny skulle kolla efter kostym till dopet. De blev en tigerkostym, riktigt fin. De fanns massa fina barnkläder o till min stora glädje fanns de polarn o pyret kläder så de blev lite till milo ska försöka komma ihåg o lägga upp bild senare! Jag tycker polarn har så fina kläder o man känner även att de är bra kläder man köper! Hörs kanske senare.


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards