milovaldemar

Alla inlägg under juli 2012

Av Maja Larsson - 2 juli 2012 11:56

För några dagar sen fixade jag iordning lite mer i lekstugan, köpte bla en ny matta på Ullared. Här kommer lite bilder på hur det ser ut just nu, Milo älskar verkligen att leka därinne och man ser hur han trivs att vara där. Han älskar iof allt som har med utomhus att göra! :)


 


Av Maja Larsson - 1 juli 2012 16:04

Gårdagen bjöd på sol hela dagen, underbart! Det blev några soltimmar i solen för min del medan Benny var på match och Milo sov middag. Första doppet i poolen är avklarat, iskallt tyckte jag men termometern visade 19 grader.

Milo ville sova hos mormor och morfar så Benny och jag fick en kväll för oss själva, vi blev hämtade av Anna&Linus, först en fika hos dom, sen biljard och så avslutade vi kvällen på La pampa, mysigt !

Jag blev lite nykär på nytt då våran allra första date var just på La pampa. Att minnas tillbaka är nog det finaste som finns, det gör jag ofta! Alla minnen man har!

Vi sov till klockan 10 idag och det var välbehövligt, iväg och hämta lilleman som inte alls brydde sig om oss. Konstigt de där, när mormor&morfar kommer hit springer han till de men när vi kommer efter en natt så ser han lite tveksam ut och kramar mormor istället  ! :) Men det är ett tecken på att han trivs i deras närvaro, och egentligen inte alls ville att vi skulle komma ! :) hihi

Dagen har bestått av innemys då regnet öser ner utanför, svensk sommar var det va?! Dagen avslutar vi med rensning av kläder, final och lite gottis!

Stor kram


 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards