milovaldemar

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Maja Larsson - 6 december 2012 21:52

.. Är min kära mamma.

Hon har gått igenom allas värsta mardröm men ändå så är hon här idag, jämt så glad och positiv. Hon ser på saker som att allt vore så lätt och ingenting är omöjligt.

Hon är min förebild och jag hoppas jag är likadan när jag är 50 år.

Älskar dig kära mamma!


 



Av Maja Larsson - 6 december 2012 21:36

Ni som hängt med ett tag vet ju att min bästa vän är Erika och jag skriver alltid mycket gott om henne, såklart ! :) Vi lärde känna varandra på gymnasiet. Vi gick i samma klass men det var nog inte fören i mitten av ettan vi började umgås och då umgicks vi mycket. Erika är från Hällefors så hon, hennes bror Fredrik och hennes vän Lina bodde i en lägenhet i Baronbackarna så där hängde vi mycket. Har många härliga minnen därifrån ! :) Nu är hon även gudmor till min son.


Men jag har en till bästa vän, Emilie. Vi lärde känna varandra när jag började spela fotboll i Latorp, tror jag var 10 år då. Sen har vi hängt mycket i perioder, vissa perioder varje dag, vi sov jämt över osv :) .. Vi är på samma plan just nu i livet, familj & barn. Kan prata om allt med henne, hon ger tips och stöd när det behövs.


Tack för att just ni finns!


   



Av Maja Larsson - 6 december 2012 21:14

Örebro är Sveriges sjätte största tätort med ca 100 000 invånare. Örebro är en universitetsstad..

haha va skriver man, ni som läser vet väl allt om Örebro?! :)


 



Av Maja Larsson - 6 december 2012 20:52

En tjej som är född och uppvuxen på landet, ett litet samhälle Garphyttan som ligger lite utanför Örebro. Där bodde jag med min mamma, pappa och mina 3 syskon. Gick mina 6 första skolår där för att sedan få komma in till stora staden för högstadiet och gymnasiet där jag gick barn&fritid. Har alltid älskat att ta hand om barn så den funderingen hade jag löst sedan länge.

Sportade mycket som barn, dans, gymnastik och fotboll var det jag fastna för, fotbollen håller jag på med än och jag älskar denna sport. Jag är en riktig tävlingsmänniska som hatar att förlora så denna sport passar mig alldeles utmärkt! :)

Idag är jag 24 år, jobbar på förskola, bor i hus i hemorten med min sambo och min fina son.


 

Av Maja Larsson - 6 december 2012 20:33

Såg det på en blogg jag läste och tyckte det verkade som en kul grej, så nu kör vi.


1. Berätta om dig själv.
2. Berätta om staden som du bor i.
3. Berätta om din bästa vän.
4. Berätta om en person som du beundrar.
5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
6. Berätta om bloggarna du läser.
7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
9. Berätta om en av dina favoritlåtar.
10. Berätta om vad som finns i din väska.
11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.
12. Berätta om någon som du saknar.
13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.
14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.
15. Berätta om en av dina favoritböcker.
16. Berätta om hur du var när du var liten.
17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
19. Berätta om en vän som bor långt bort.
20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
21. Berätta om någon som du älskar.
22. Berätta om något som du är beroende av.
23. Berätta om ditt bästa julminne.
24. Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards