milovaldemar

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Maja Larsson - 17 december 2012 20:43

Thailand skulle jag gärna vilja åka till! :)

Av Maja Larsson - 17 december 2012 20:37

Vaknar av att jag hör Milo tassande utanför dörren, pappan & Milo väcker mig med pussar , frukosten är framdukad och kaffet är på :)

Vi tar det lugnt en stund för att sedan ut och göra något hela familjen, träffa vänner, gå till lekparken osv, vad man nu kan tänkas göra :)

Lunch och Milo sover middag, jag och Benny passar på att kolla på någon film eller bara vila oss. Milo vaknar pigg & glad och vi hittar på något skoj. Lagar god middag och sedan kvällsmys i soffan framför barnprogram.

Så här ser oftast våra oplanerade dagar ut, så skönt att bara ta dagarna som dom kommer tycker jag ! :) Man har så mycket planerat jämt att dessa dagar är guld värda.

Hur ser din perfekta dag ut ?!


 

Av Maja Larsson - 17 december 2012 20:27

Jag var en riktig argbigga när jag var liten. Jag började inte prata fören jag var ca 3 år och innan dess var jag väl så frustrerad när inte mamma och pappa förstod mig så arg var nog det jag var för det mesta ! :) Lite treårstrots kan jag tänka mig, var inte heller så snäll mot lillsyrran Hanna och mot andra barn, tog deras mössor (tyckte väl dom var mycket finare än min, hihi) och puttades en del. Men när jag sedan började prata lugnade allt ner sig.

Annars har jag nog alltid varit lite blyg av mig (är det fortfarande i vissa situationer) . Lite kortfatat bara.. :) hihi


Lillsyrran Hanna & jag chillar i våra sackosäckar ;)

   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards