milovaldemar

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Maja Larsson - 13 december 2012 20:00

Ingen kan väl ha missat att det idag är luciadagen? :) .. Vi firade lucia igår på jobbet och Milo hade drop-in fika, så han var en liten tomtenisse igår, men idag har vi varit och kollat på skolans luciatåg .. jag sitter alltid och tänker på att det där en gång var jag, för när jag gick i 6:an var det jag som var skolans lucia! :)

Förkyld har jag blivit så helgens planer blir nog lugna, glöggmys och julklappsbyte imorgon hos Matilda och match (om jag inte blir sämre) på lördag.

Snart är jag klar med alla julklappar också, skönt ! :)

Inte mycket att skriva just nu men livet rullar på i en väldans fart!

Tjohej.


I år blir det nog tyvärr inga julkort, vi har en liten herre här hemma som vägrar ha på sig tomteluvan ;) Detta skulle blivit årets julkort men misslyckades tyvärr.

 

Av Maja Larsson - 13 december 2012 19:58

Hum, har ju massor av favoritgrejer här hemma, men soffan är helt klart en av favoriterna, här tillbringar jag nog mest tid kvällstid framför tv:n eller datorn ;) ..

Vilken är din favoritsak? :)




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards