milovaldemar

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Maja Larsson - 5 februari 2012 14:00

Jag är så sugen på att göra om Milos rum igen.. men med tanke på att vi kommer få göra om när nästa barn kommer så är det rätt onödigt just nu. Vi gjorde ju iordning barnrummet innan Milo kom och det kan jag faktiskt ångra idag, hade varit roligare att göra om det nu när han är lite större och man vet vad han gillar o så! Jag satt häromdagen och drömde mig bort, man hittar ju hur fina barnrum som helst och det är svårt att bestämma sig hur man vill ha det!

         


Och fint från HM! :)

 

Av Maja Larsson - 5 februari 2012 11:10

Vilken härlig natt vi har haft, Milo har sovit nästan hela natten! :) De är nog första gången han sover så länge.. Underbart! Men han hade några timmar att sova igen nu under dom senaste dagarna. I snitt sover han ca 3 gånger/dag och då brukar han sova ca 2 timmar åt gången och då sover han ute. Eftersom att det varit så kallt nu så har jag inte velat haft honom ute och då har han i snitt sovit ca 45min-1h åt gången. Så han behövde nog denna natt och idag har han pigg som en nötkärna! :)

Nu är det pappsen som är sjuk istället så om en stund ska jag o Milo in till gammelmormor&morfar och käka middag, mums! Sen är det tänkt att jag ska träna men nu får vi se hur det blir med de!


    

Lördagsmys!

 

 

Här är jeansen jag köpte från cubus.


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards