milovaldemar

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Maja Larsson - 29 februari 2012 20:56

Det har verkligen inte varit min dag idag, har mått illa i stort sett hela dagen (NEJ jag är inte gravid), humöret svajjar, alla dagar kan tyvärr inte vara en dans på rosor. Jag skulle ha stannat hemma från träningen egentligen för redan innan jag åkte var jag opepp och det blev bara värre när jag kom dit! Jaja, man kan inte gilla alla, alla gillar inte mig, och de är jag verkligen säker på!!!

Och när jag ändå spyr ut mig alla dessa känslor jag har i kroppen så tycker jag att det är en självklarhet att man hälsar på någon man känner när man går förbi varann, eller har jag fel? Jaja, hoppas ni alla haft en bra dag iaf!! Hoppas på en god natts sömn kan göra så att man känner sig piggare och gladare imorrn.


Bilder från igår.

   



Av Maja Larsson - 29 februari 2012 13:30

Sitter ute i solen med en kopp kaffe, pappan tog ledigt denna eftermiddag då möblerna skulle komma och milo sover. Underbara väder hoppas du stannar ett tag till :) Har varit iväg på Mammalunch hos Zandra idag också. Hörs lite senare. Kramar


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards