milovaldemar

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Maja Larsson - 27 februari 2012 20:47

Då var denna måndag snart slut, sitter med en kopp te och kollar på Sofias änglar. Har varit iväg på årsmöte med Garphyttans IF. Pappan åkte precis iväg på fotbollsträning (jaa dom tränar så här sent) han kommer inte hem förren halv 12 typ, puh. Vi har haft en riktig mysdag här hemma jag och Milo, busat och lekt, sovit lääänge och myst en massa. Sånna dagar är välbehövliga. Sen tog vi en dusch tillsammans (aldrig gjort det, endast i badhuset. Vi badar bara tillsammans :) ) och Milo gilla det skarpt, han blev jätte arg när vi var tvugna att gå upp, hihi .

Imorrn ska vi fira fina Olle som fyllde 1 år den 20 feb, vi skulle egentligen dit förra söndagen men pga olika orsaker så blev det inte så.


     


Efter duschen:


Av Maja Larsson - 27 februari 2012 09:31

Sådärja, nu är jag tillbaka! Hela lördagen var jag iväg på fotbollscup i Ulvåker, vi åkte hemifrån 6.15 och var hemma igen 19.30, vi kom vidare till slutspel men åkte sedan ut. Igår var vi iväg på loppis en sväng men hitta inget som jag behövde.

Pappan har hållt på här hemma hela helgen, nu är de renoveringsdags igen och denna gång är det altanens tur. Det kommer bli super bra och jag längtar tills det blir klart :)

Milo har gått nästan hela helgen, han är så duktig och jag förvånas varje gång han tar sig fram.

Idag är vi bara hemma och tar det lugnt, kände att det behövdes en hemma dag när man flängt hela helgen, men jag hade tänkt att sitta i solen, vart tog det fina vädret vägen?  Vad gör ni?


Iphone bilder:


   

 

 


Denna underbara soffgrupp kommer pryda våran nya altan när det är klart! :)


   



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards