milovaldemar

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Maja Larsson - 13 februari 2012 20:38

Under fm grejade jag uppe i Milos rum, han ska nämligen få sova i sitt rum i natt, så jag piffa till det lite mer så det skulle bli lite mysigare :) ..

Det känns riktigt stort att han ska flytta "ut", tänk vad stor han är, så stor att han ska sova i sitt eget rum! <3

Just nu sitter vi och kollar på Sofias änglar, många tårar har kommit och man får sig en riktig tankeställare, man ska vara glad för det man har och inte ledsen för de man inte har.. familjen betyder mest, inga prylar, pengar eller något slår de.

Kvällskramar från mig.


     

 



Av Maja Larsson - 13 februari 2012 10:01

Igår blev det inte mycket bloggande, då pappan var i sthlm lördag-söndag sov vi hos mormor&morfar där även kusin, moster&morbror var.

Det blev en heldag med familjen Delvenius, hur mysigt som helst :) .. Gullungarna var så söta med varann, speciellt Cleo som ville krama Milo hela hela tiden, Milo såg väl inte lika road du men höll humöret uppe hela tiden ! :)

På kvällen myste jag ner mig i soffan efter en hård fotbollsträning och kollade på Kontoret, någon annan som såg? Inte alls lika bra som Solsidan men helt okej ändå!


Denna måndag gör vi inte så mycket, mycket plockande efter helgen och storstädning står nog på schemat, vad gör ni?


     


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards