milovaldemar

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Maja Larsson - 3 oktober 2014 21:41

Idag har som sagt Benny & Milo grejat hela dagen , varit och handlat , målat osv . Jag och Lova har hängt , hon är inte helt kry så att sova på mamma är det bästa då ! Hon är en riktig liten snuttis , hon skulle kunna sova på mig med tutten i mun jämt om hon fick . Men jag vill ju som sagt sluta amma snart så då får vi väl ta kampen om att försöka somna utan tutten eller flaskan i mun . Önska oss lycka till tack ! :) igår gav vi välling för första gången hon har ju ätit ersättning sen hon var spädis, men igår fick hon riktigt ont i magen så idag gav jag bara pytte välling o så ersättning . Än sålänge har det inte blivit något . Jag kan ju gå utan kryckor nu så nu kan jag typ göra allt , det är dock sjukt ansträngande för höften att gå på detta sätt så idag har jag haft ont . Jag bär ju Lova rätt mkt så de är klart den tar stryk . Men det är iaf väldigt skönt att kunna plocka / städa o så igen :)
Pappa är i Göteborg denna helg så vi bjöd över mamma på tacos & fredagsmys ikväll ! <3 nu väntar strax sängen .
Kramar

Av Maja Larsson - 3 oktober 2014 12:21

Jag börjar bli riktigt trött på gipset nu.. Jag har verkligen blivit lat dessa veckor , jag har väl orkat mig ner till gymmet en gång på dessa veckor .. Men jag har lixom ingen motivation . Sömnen gör väl sitt antar jag & förut var ju promenaderna räddningen till sömnbristen. Nu slappar jag i soffan så fort jag får chansen , & så fikar vi ju typ varje dag & så godis varje kväll!! Usch , känner mig så svullen och ful !! Jag gör knappt iordning mig nån gång & så går jag klädd i mjukiskläder dagarna i ända .. Skönt att man ser ett slut snart för såhär kan jag inte ha det !! Jag saknar att röra på mig .. Så ni som kan, gör de , säg inte att ni inte orkar.. Tänk på mig isf , för jag skulle göra allt för att kunna göra de !! När väl gipset är borta kommer jag vara livrädd att göra illa mig igen , så det får bli många promenader innan jag börjar träna igen !
Nu börjar nedräkningen .

Av Maja Larsson - 3 oktober 2014 12:06

Här kommer ett gäng bilder på Lovas rum .. Jag är super nöjd ;)

Bara tallrikshyllan som ska målas en gång till! & sen sätta upp lite grejer på väggarna , har inte riktigt bestämt hur jag vill ha det :) 
Just nu håller vi på med ett projekt i Milos rum :) så kul att greja i barnens rum .. Jag får lixom aldrig nog ! Men denna gång var det Bennys ide, så jag & Lova håller oss här nere :)

Ovido - Quiz & Flashcards