milovaldemar

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Maja Larsson - 12 oktober 2014 21:57

Bara av att höra ordet julklappar ryser jag , blir så stressad inombords och det känns alltid som ett måste att handla alla dessa julklappar ! Så svårt att komma på vad man ska handla till alla . Vi har sedan länge i både min & Bennys familj kört på julklappsbyte och så köper man endast till barnen .. Men nu börjar det ju bli en del barn i släkten så det blir en del julklappar ändå . Så ikväll klickade jag hem de mesta julklapparna till både Lova & Milo . Lova får inte så mkt i år då hon ändå inte är medveten om det , jag köpte nån grej till rummet , nån leksak mm och till Milo köper jag mest praktiska saker så som kläder , någon leksak typ lego får han men vi har så mkt leksaker att det knappast behövs fler . Vi sätter in lite extra på sparkontona istället. Sen kommer jag önska lite grejer typ pyssel , pärlor , böcker mm. Då var det bara resten kvar då , suck ! det hjälper ju inte att man har sånt starkt kontrollbehov att jag måste ha 100% koll på allt !! Blir tokig på mig själv . Men de är ju som tur var bara oktober :)

Ovido - Quiz & Flashcards