milovaldemar

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Maja Larsson - 7 oktober 2014 17:01

Jag o Sara åkte en sväng till Sannamarken på fm . Lova fick stanna hemma hos pappa . Burr vad kallt det var , det är det konstigt nog alltid på Sannamarken . Jag handlade lite grann iaf , godis , ett par mjuka sköna byxor , lite små plock och en ny kompis till Milo ;) nämligen en liten leksakshund som skäller och går .. Han har tjatat om en sån så länge så tyckte det var dags nu!
Nu ligger två trötta föräldrar i soffan o slappar medan den lilla sover och den stora är hos mormor och morfar . Vi har sålt vår soffa så vi har en provisorisk soffa sålänge , min gamla bäddsoffa som jag hade i mitt tonårsrum :p inte så stor och absolut inte så skön , haha ! Men vår nya soffa kommer i början av nästa vecka så vi får stå ut till dess .
Har orkat mig ner till gymmet idag också med lite tjat från min man . Kunde köra rätt många övningar så får väl ta tag i träningen nu då ! :)
Nu på em skulle vi egentligen gått på kalas hos kian som fyller idag men cleo hade fått vattenkoppor så det får bli en annan dag ! Jag skulle dock tycka att det vore skönt om Milo kunde få de nu när Benny är hemma men de tyckte inte Benny ;p

Ovido - Quiz & Flashcards