milovaldemar

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Maja Larsson - 25 oktober 2014 14:58

Milo fick vattenkoppor i måndags, rätt skönt att ha det klart , Lova får väl här snart kan jag tro . I tisdags tog jag bort gipset , så underbart!! Det bästa med att ta bort är nog att kunna duscha normalt , har ju fått sitta på en pall o haft benet på badkarskanten nu i 6 veckor . Alltså det var så mycket hår under gipset , haha så äckligt ! Så det första jag gjorde när jag kom hem var att bada o raka & skrubba benet :) Fick övningar av sjukgymnasten som jag ska göra, det kan ta upp till 1 år innan jag är helt återställd . Usch!! Hemsk tanke .
Annars har det inte hänt mycket i denna sjukstuga , vi kör lite ögonfluss också , Lova fick idag så hon är inte på sitt bästa humör ! Benny var på utbildning ons - fre så då var jag o barnen hemma o myste ! Mamma var förbi alla dagar eftersom hon är sjukskriven nu ! :)
Idag var jag o Camilla på loppis i golfhallen , det var ett riktigt äventyr kan jag säga :) och jag börjar fundera på om jag tagit mig vatten över huvudet som ska stå där i november ! Haha

Haha usch !

Ovido - Quiz & Flashcards