milovaldemar

Alla inlägg under juli 2011

Av Maja Larsson - 17 juli 2011 09:28

Idag fyller Tilda år, Grattis till dig! :) Vi ska ju ner till gbg nästa vecka så då får vi fira henne!

Den här veckan har vi fullt upp, imorrn ska vi till vingåker, tisdag blir de ev. Undern om vädret tillåter, sen blir de att måla nya utemöblerna när de hinns med! :)

Igår var vi på mullhyttemarken o sen kom Jimmy,Hanna o Anton hit, de blev sverige match o grillat! :)

Idag vet jag inte vad dagen bjuder på, får se vad vi hittar på. Just nu ligger killarna o sover, blev en tidig morgon idag, redan kvart i 7 ville Milo stiga upp fast vi låg faktiskt kvar till 8 :) Har redan hunnit tvätta o käka frulle!


Sitter o kollar på massa kort på Milo, de har hänt så mkt sen han kom till oss. Han har blivit så stor på alla sätt. Han är ingen bebis som bara ligger o sover hela tiden!


  Busar med pappa!     <3   Våra killar! <3     

  Tar i med hela ansiktet när han ska prata :)   Sträcker på sig så han blir lååång! :)   Stora killen redo att åka på mullhyttemarken!


Av Maja Larsson - 16 juli 2011 09:57

Idag blir lillplutten 2 månader, 2 hela månader har han funnits här hos oss. De är sjukt vad tiden går fort! Mer om de senare idag...


 

Igår var som sagt både Milo o Vito hos mormor o morfar. Jag o Benny ville fira vår förlovning som vi inte gjort än o Bennys semester som börjar på måndag! Underbart.

Vi käka på o`learys, o sen blev de transformers 3 i 3D format, den var riktigt bra o jag rekommenderar starkt 3D formatet :) Den var väldigt lång o redan efter 1 h kolla jag på klockan då brösten spännde som bara den så efter 1.5h fick jag springa på toa o pumpa ur igen, pumpade ur på o`learys också. Då ville jag bara åka hem till min prins trots att filmen var bra!

Allt hade gått jätte bra med lilleman o jag tror mamma uppskatta de mer än mig :) .. Tänk vad fort man börjar sakna dom små, har svårt att tänka mig att lämna bort honom en hel dag! Vill ju vara med honom hela tiden :)

Lillplutten, åh vad jag älskar dig! 


      



Nu ska vi snart iväg på mullhyttemarken så bäst att göra sig klar! :) Ha en bra lördag.

Av Maja Larsson - 14 juli 2011 15:56

I tisdags kom Madde, Erika&Lina hit o hälsade på :)

Igår blev de långpromenad med mamma,pappa, Lina, Vito&Milo!

Idag har jag träffat Carolina&hennes lilla kille Theo.

Imorrn ska jag o Benny först ut o käka sen på bio. Vi ska fira förlovningen o Bennys semester, han ska få vara hemma hos oss i 4 veckor o de känns underbart! :) Milo får för första gången vara utan mamma o pappa så länge. Mormor o morfar ska vara barnvakt. Imorrn fyller även Vito 4 år! :) Känns lite jobbigt att åka ifrån min lilla älskling. Jag är ju alltid med honom så de kommer kännas konstigt.

På lördag blir våran lilla kille redan 2 månader. Usch va fort de går! Då blir de kalas o mullhyttemarken :)

  Madde & Milo!   Erika&Milo  

Milo&Lina!


    

Långpromenad kräver fikapaus! :) 

  

Våran glada kille!   sover skönt i famn!

<3

Av Maja Larsson - 11 juli 2011 21:10

Helgen i bilder, hinner inte skriva.

Fredag: Grill hos mamma&pappa

Lördag: Morgonpromenad runt ånnabodasjön.Fika på Hallagården. 6 års kalas. Gatufest.

Söndag: Marieberg!

      Vi satt ute när de regna som mest, mysigt var de även fast de regna in lite :)   På väg till Hallagården!   Dags för fest!   Far&Son matchar varann!  


Glada måndags killen som blir 8 veckor idag! :)


 

Av Maja Larsson - 7 juli 2011 17:07

    Åh här bredvid mig ligger mina killar o sover middag! <3

Av Maja Larsson - 7 juli 2011 08:19

Vi har varit uppe sen kl 7 så vi är redan klara, ska bara ut med Vito sen o vid halv 11 är de inflyttningsfika hemma hos Carro med alla mammor.


Har äntligen fått tummen ur .. o tagit dopkorten så imorrn ska jag o mamma in till stan o fixa dom. Så håll koll i brevlådan ;)


  Kollar in pappas stjärna.   Hemma hos farfar i faster Johannas knä, har börjat stoppa sin "snuttefilt" i mun, ser så mysigt ut. Fast "snuttefilten" är en sån där som man har till allt, när jag ammar, torkar spyor osv :) .. hehe men han tycker om den!


  Står hos farfar! :)


Av Maja Larsson - 5 juli 2011 15:19

Idag har Emelie, Ebba o Lina varit här! :) Ebba är född 24 mars men är mindre än Milo :) ..hehe Han är en riktig liten knubbis, Ebba var iof lite längre än honom!

Jag tog ca 50 kort men de var inte många som blev bra, de är svårt att ta på bebisar, blir den ena bra så blir inte den andra de! :)


          

Snart ska vi åka till karlskoga o fira Bennys lillasyster Johanna som fyller 20 år idag!

         




Av Maja Larsson - 4 juli 2011 13:38

Jag är med o tävlar om den super söta mössan! Här hittar ni den, var med ni med :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards