milovaldemar

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Maja Larsson - 3 oktober 2011 17:44

Denna helg gick otroligt fort, åkte till Göteborg lördag morgon. Lördagen bestog av mys med Mysan, god mat o promenad. Kul att träffa Jeppe o Tilda. Söndagen blev de frukost o sen fika för att sedan fara hemåt igen. En kortis i Göteborg med andra ord men så kul att äntligen få träffa My!

Klockan 5 var det dags för årets första inomhus träning (fotboll) . Riktigt kul var det. Efter träningen fick jag reda på en väldigt tråkig nyhet, en 17 årig kille dog natten till söndagen, han bodde här i Garphyttan, så tragiskt och orättvist!


Idag har jag träffat Emilie, Cleo&Joanna, Emilie fyllde år igår, jag känner mig väldigt dum då jag inte hade någon present, men får fixa något extra en annan dag ;)

Nu sitter vi här i soffan och har precis ätit, lilleman käkar lite nu sen är det dags för kvällspromenad.


Mormor/Farmor och My!

  Tilda&My!   Stolt mormor/farmor, pyjamasmys! :)   Jeppe&My!   Jeppe, My, Tilda&Milo! :)   Fikadags!

Cleo&Milo! :)        

Ovido - Quiz & Flashcards