milovaldemar

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Maja Larsson - 24 oktober 2011 14:53

Milo har börjat inta krypställningen mer o mer. Igår o idag gör han det typ hela tiden. Ser så gulligt ut! :)

Fötterna är också väldigt intressanta just nu, både våra o hans egna.


Suddig bild!

 

Av Maja Larsson - 24 oktober 2011 13:50

De har inte blivit så mycket bloggande i helgen, finns inte så mycket tid till att sitta vid datorn när man är ensamstående (fredag-lördag kväll var pappan iväg på kryssning).

I fredags som sagt var ju några av tjejerna här, mycket trevligt o tiden går alldeles för fort precis som vanligt!

På lördagen var det ju loppis här nere i Garphyttan så Erika var gullig i följde med, inte så roligt för henne då det nästan bara var barngrejer ! ;) hehe. När sedan hon tog bussen hem åkte jag o Milo upp till mormor o morfar för att käka hemmagjord pizza, mums!

Söndagen spenderades nästintill inne hela dagen, förutom promenad o träning för min del! Pappan mådde inte så bra efter kryssningen ;) hehe.

Idag har jag o Milo haft en mysdag, som nästan alla måndagar, de är den enda dagen vi inte brukar ha något, skönt att passa på att vara hemma o inte göra någonting. Passade på att kolla på "Drömmen om ett barn" på tv3, kollade på de för ett tag sen o då stortjöt jag nästan hela programmet, denna gång gick de lite bättre. Se det om ni inte redan sett de. Jag är verkligen glad att allt gick så bra för oss, att allt gick så fort o att just Milo kom till oss, ¨jag skulle nog inte palla att gå igenom de som dom går igenom! Man får sig en liten tankeställare, om hur bra man egentligen har de.


 

Ida&Alfons, vi och Emilie&Cleo! :)

     


Ovido - Quiz & Flashcards