milovaldemar

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Maja Larsson - 28 oktober 2011 12:51

Jag använder mkt ullkläder på Milo, de ger värme samtidigt som de andas. De är mjukt o skönt. Jag brukar ha det under vanliga kläder, typ som ett underställ. Men har även en ulloveroll som jag fått låna, super skön att ha kalla kvällar! Nu vill jag tipsa er om en sida där dom har rea just nu, Evas Ullkläder. Ullkläder är rätt dyrt men det är verkligen värt alla pengarna, dom håller i all evighet o är väldigt töjbara så man kan ha storlekarna länge. Jag har inte beställt från den här sidan förut men jag antar att de också har bra kläder, man får passa på när de är rea! :)


"Isolerar både mot kyla och värme. Därför är de lika skönt att använda sommar som vinter. Ullkläder värmer skönt även om de skulle råka bli fuktiga. Ullkläder ger också extra skydd mot extrem värme. Om olyckan skulle vara framme ger kläder av ull en första skyddande barriär. "



Av Maja Larsson - 28 oktober 2011 12:16

Tänk att veckorna går så fort, tyckte nyss de var helg o nu är det helg igen! Underbart.

Idag sa Milo "godmorgon" redan 06.15, jippi. Tur att natten varit bra så jag var någelunda pigg! Detta har aldrig hänt förut, att han vaknat och velat gå upp då. Ibland vaknar han då men vill ha flaskan o sedan somnar om till halv 8 8 . Men inte idag inte! :) .. Så imorse passade vi på att bada. Köpte en halkmatta igår på Ica maxi som man har i badkaret, så idag kunde Milo sitta helt själv i badkaret, jaa jag satt ju såklart bredvid. Och han verkligen älskade de, plaskade så hela badrummet blev blött (typ, eller iaf hela mamman :) hehe.)

Nu är vi precis hemkomna från Öppna förskolan, de är tisdag eftermiddagar o fredag förmiddagar här i Garphyttan, super mysigt o kul för Milo att träffa lite andra barn! :) Vi gick dit med våra favoriter Emilie&Cleo! 

Nu väntar vi bara in pappan i familjen o sedan tar vi helg, skönt!

Ha en underbar fredag.

 

Bild från igår! Inte hunnit tagit någon idag.

  

Idag på mamman!

 

Ovido - Quiz & Flashcards