milovaldemar

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Maja Larsson - 10 oktober 2011 15:01

Idag hände de, två stolta föräldrar är jag o Benny. Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag såg de! Älskade lilla plutt, du är så duktig o vi är så stolta över dig.

Nu är det dags att barnsäkra här hemma, ojoj! Inte ens 5 månader gammal.



 



Av Maja Larsson - 10 oktober 2011 12:19

Innemys här hemma är det som gäller under dagen, vid 3 kommer Erika hit o halv 5 är det dags att åka till stan till moster Hanna för att fira Micke som fyllde 25 år igår! :)

Just för tillfället ligger Milo o sover, han har sovit i 1h o 20 minuter nu, vet inte vad som hänt med honom. Har aldrig hänt innan ! ;) hehe Jodå, några gånger.

Har haft världens bästa natt, Milo sov från 7 till 3.20 för lite käk sedan till 6, men vi låg kvar i sängen till 8 o mös lite grann. Så idag känner jag mig riktigt utvilad. Skönt att känna så ibland!


Kusinmys i lördags.

     Måndagskillen!  

Varför ska det vara så svårt?! Jag måste sluta bry mig.


Ovido - Quiz & Flashcards