milovaldemar

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Maja Larsson - 9 oktober 2011 10:59

Igår var de fullt upp hela dagen. Först bad på Eyrabadet, sen en sväng förbi Stadium outlet, sedan upp till Björktjärn för korvgrillning, sen hem o besök av Milos kusiner. En helmysig dag med min älskade familj. Man måste verkligen ta tillvara på dom lediga dagarna. Idag står termometern på 0 grader ute, vi har varit på våran promenix o nu leker jag o Milo här på golvet medans pappan o Vito är iväg o jobbar en sväng, sen blir det kalas hos gammelmoster i Hasselfors o sedan fotbollsträning. Det var denna helg, tänk att det går så fort!


         

Har redan börjat få ångest över att jag "snart" ska börja jobba. Usch, vill verkligen inte. Vill vara hemma med Milo!

Vi såg förresten en jätte sorglig film igår "A little bit of heaven" hette den. Jag tror nästan jag grät under hela filmen.

Nu när jag själv har barn så tänker man så mycket på om det skulle hända ens familj något hemskt o alla känslor blir så starka, ibland på kvällarna kan jag ligga o kolla på Milo o då kan jag bli jätte ledsen för att just han är här.. ja, ja vet inte riktigt men allt blir så mycket starkare bara. Svårt att förklara, har så mycket starka känslor för Milo att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av dom. Han får ju så mycket kärlek av oss men har så mycket mer att jag inte vet hur jag ska hantera det!


I love you!

  

Ovido - Quiz & Flashcards