milovaldemar

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Maja Larsson - 30 oktober 2011 18:32

Gårdagens svampplockning slutade med ett besök på apoteket för att köpa kol (Något drickbart) .. Det var nämligen så att jag hade råkat plockat några giftiga svampar, tydligen några som är väldigt lika trattisar, och för att vara första gången så är det inte så lätt att se skillnaden. Jag tog några med mig hem o mamma några. När vi hade ätit klart ringde mamma o sa att hon hittat i deras hög. Vi har ju ingen aning om vi råkat fått i oss den giftiga svampen eller inte.. men för säkerhetsskull åkte vi in o köpte den där äckliga drycken, vi blev alldeles svarta i hela munnen, det smakade som när man var liten när man åt sand typ ;) Blandat med vatten. Men iaf nu håller vi alla tummar o tår att det inte blir något mer! Resten av kvällen spenderades iaf med mormor, morfar, Jeppe, Tilda&My! :)

Idag har mamman varit iväg på fotbollscup hela dagen, resultatet behöver vi inte ens nämna ;) Men vi hade kul o de är det viktigaste.

Kändes väldigt konstigt att vara ifrån Milo så länge, när jag kom hem kunde jag inte hejda mig, kunde lixom inte sluta krama & pussa honom. Min lilla skatt, tänk att något så litet kan betyda så mycket! Nu ligger han o sover o jag saknar honom redan, vill mysa hela tiden med honom, men får nog ta igen det imorrn. Försökte hålla honom vaken lite längre men de gick inte så det blir nog en tidig morgon imorrn eftersom att han somna 1h tidigare än vanligt, de är dumt de där med tiden, små barn kan ju inte förstå det!!


     

Ovido - Quiz & Flashcards