milovaldemar

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Larsson - 22 december 2012 21:51

Den listan kan göras lång , men lotion , lepsyl och smink är nog de viktigaste !! :)


Igår var det tjejmys hos Joanna , det är som att kliva in i en inredningsbutik fast mycket mysigare !! ;)

Trevlig kväll på er .

Av Maja Larsson - 21 december 2012 09:09

Många som jag älskar men min andra hälft som jag delar allt med älskar jag mest! Han och jag har fått det finaste man kan få , ett barn .. Det är honom jag kommer leva mitt liv med, min lilla familj ! <3
Love u!

Av Maja Larsson - 20 december 2012 20:30

Jag önskar mig faktiskt inget speciellt, men om det skulle vara något så kanske ett litet bidrag till kläder, jag älskar att shoppa kläder och jag får lixom aldrig nog.. köper jag något så vill jag bara ha mer och mer .. Shopaholic var nog namnet!


Vet inte om jag visat er denna underbara heldress som min syster har gjort, jag beställde den av henne med en liten beskrivning om hur jag ville att den skulle se ut men jag kunde knappast tro att den skulle bli så här bra.. jag gav den till Kian när han föddes men hon kommer helt klart få sy en likadan när jag får nästa barn ! :)


  

Av Maja Larsson - 19 december 2012 18:00

Min syster Lina är en av mina bästa vänner också, vi två har alltid haft en speciell relation. Hon har varit en syster man alltid sett upp till. Jag har alltid velat låna hennes kläder, sett ut som henne, hon har alltid hjälpt mig om jag behövt något eller om jag undrar något. En syster/vän som alla skulle ha ! <3 Älskar dig fina fina syster och på lördag kommer du äntligen hem igen ! :)


 





Av Maja Larsson - 17 december 2012 20:43

Thailand skulle jag gärna vilja åka till! :)

Av Maja Larsson - 17 december 2012 20:37

Vaknar av att jag hör Milo tassande utanför dörren, pappan & Milo väcker mig med pussar , frukosten är framdukad och kaffet är på :)

Vi tar det lugnt en stund för att sedan ut och göra något hela familjen, träffa vänner, gå till lekparken osv, vad man nu kan tänkas göra :)

Lunch och Milo sover middag, jag och Benny passar på att kolla på någon film eller bara vila oss. Milo vaknar pigg & glad och vi hittar på något skoj. Lagar god middag och sedan kvällsmys i soffan framför barnprogram.

Så här ser oftast våra oplanerade dagar ut, så skönt att bara ta dagarna som dom kommer tycker jag ! :) Man har så mycket planerat jämt att dessa dagar är guld värda.

Hur ser din perfekta dag ut ?!


 

Av Maja Larsson - 17 december 2012 20:27

Jag var en riktig argbigga när jag var liten. Jag började inte prata fören jag var ca 3 år och innan dess var jag väl så frustrerad när inte mamma och pappa förstod mig så arg var nog det jag var för det mesta ! :) Lite treårstrots kan jag tänka mig, var inte heller så snäll mot lillsyrran Hanna och mot andra barn, tog deras mössor (tyckte väl dom var mycket finare än min, hihi) och puttades en del. Men när jag sedan började prata lugnade allt ner sig.

Annars har jag nog alltid varit lite blyg av mig (är det fortfarande i vissa situationer) . Lite kortfatat bara.. :) hihi


Lillsyrran Hanna & jag chillar i våra sackosäckar ;)

   

Av Maja Larsson - 15 december 2012 10:10

Jag är ingen bokläsare men jag har läst lite böcker och några jag kommer ihåg är pojken som kallades det, dessa böcker är så hemska att man vill kräkas när man läser dem men samtidigt så finns det ju faktiskt barn som kan/har haft det så fruktansvärt!

Läste dem säkert för 7,8 år sedan men kommer fortfarande ihåg dem.


 


Just nu håller jag på med Zlatans bok, den är väldigt bra men det går trögt.

Ovido - Quiz & Flashcards